svammel

Klickade runt på olika resebolag innan. Har länge velat göra en weekendtripp till London eller Milano. Mest Milano. Men London ligger närmare, så sannolikheten är nog större att jag drar dit inom en snar framtid.

Milano är ett resemål som man ska besöka på sommaren eller våren, då staden är som vackrast. London är mer av ett all-year-around ställe som man kan besöka lite till och från (hur billigt som helst med vissa flygbolag!). Men det lär dock inte bli av detta året. Har nämligen planerat att jag ska åka till Stockholm i jul. Har en nära vän som bor där. Tanken var egentligen att jag skulle ha åkt dit för någon vecka sedan. Men resan krockade sorgligt nog med min födelsedag.

Tänka sig, jag glömde bort min egen födelsedag. Ibland är jag bara för rolig.

20:37:13 // 2011-11-20

> Harriiiiiiet

Men åk hit i SOMMAR! :DDD Du MÅSTE den här gången! ^^

2012-02-13 @ 22:55:30
URL: http://harrietfielding.wordpress.com

KOMMENTERA:

Name
Kom ihåg mig?

E-mail


Website


Comment

Trackback
   
firstnintyfour - free counters

free counters