Mello

Jag antar att de flesta av er kollade på Melodifestivalen. För jag gjorde det iallafall. Jag är så besviken att jag måste kommentera låtarna här i bloggen.

Youngblood - Youngblood
Tondöva amatörer.

Maria BenHajji - I mina drömmar
Nja. Nej.

Carolina Wallin Pérez - Sanningen
Hon var vacker. Synd att låten inte var det.

Love Generation - Just a little bit
Svängig. Förtjänade iallafall att gå till andra chansen.

Molly Sandén - Why am I crying
En typisk Molly Sandén låt. Kanske därför hon gråter?

Andreas Johansson - Lovelight 
Synd att han inte gick till final!
NAAAAAAAT

Mattias Andréasson - Förlåt mig
Nästa gång, sjung på engelska.

Björn Ranelid - Mirakel
Pass.

21:37:06 // 2012-02-18


KOMMENTERA:

Name
Kom ihåg mig?

E-mail


Website


Comment

Trackback
   
firstnintyfour - free counters

free counters